Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Αναμνήσεις από το Αγρίνιο

 Agrinio memories

Ένας νέος πολύ προσεγμένος ιστοτοπος μας ξεναγεί στο όμορφο Αγρίνιο και τη ιστορία του.
Ο Νίκος Αντωνίου γράφει στον χαιρετισμό του στους επισκέπτες μεταξύ άλλων και τα παρακάτω.....
 Η αγάπη μου για την Γενέθλια Πόλη μου το Αγρίνιο, η νοσταλγική μου διάθεση για ένα ταξίδεμα στο παρελθόν της ,το μικρόβιο της συλλογής και διάσωσης τεκμηρίων αναφερόμενα σε αυτή, ήταν αυτά που μου έδωσαν την ώθηση για την δημιουργία αυτής της ιστοσελίδας.
Ο καθένας μπορεί να αγαπήσει αυτή την τόσο προσεγμένη και τεκμηριωμένη δουλεία του Νίκου και εγώ του εύχομαι να πολλαπλασιάσει σύντομα τους επισκέπτες του .
Οι απέκιδες  ,όπως λέμε εμείς οι Μωραΐτες τους Ρουμελιώτες ,και όχι μόνο , ας επισκεφτούν και ας διαδώσουν  τον τόπο αυτό που συναντιέται το παρελθόν με το το παρόν και το μέλλον.

Χαρά, τρισύλλαβο ὄνομα λαμπρόηχο, τὸ Βραχώρι! κ᾿ ἐσὺ λαμπρή, τῆς Ρούμελης χαρά, δουλεύτρα κόρη, κι᾿ ἂν ἄλλο πῆρες, ὄνομα θαμμένο στὰ βιβλία, μ᾿ ἀρέσει τ᾿ ἀρματωλικὸ ὄνομά σου μὲ τοῦτο, καὶ ὁλοζώντανη, τὴ βλέπει ἡ φαντασία τὴ ζωγραφιά σου.

Κωστής Παλαμάς

                                                       www.agriniomemories.gr 

Κοινοποιήστε το στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια: