Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

4 Χρόνια Συλλεκτικό παζάρι

Πριν 4 χρόνια ,τέτοια ώρα περίπου ,ο μεγάλος μου γιος ,ο Μάκης ,με φώναξε να μου κάνει ένα δώρο.
Τι δώρο ρε Μάκη ; δεν έχω τα γενέθλιά μου!
Σου έφτιαξα ένα συλλεκτικό στέκι ,το βάπτισα και στο παραδίδω τώρα πάλεψε το μόνος σου.
Έτσι άρχισαν όλα ,σαν σήμερα....
2008   6  αναρτήσεις
2009   137  αναρτήσεις
2010   421  αναρτήσεις
2011   448  αναρτήσεις
2012  έως σήμερα  248  αναρτήσεις και συνεχίζουμε...

Μάκη  σ'ευχαριστώ πολύ

Η πρώτη ανάρτηση παρακάτω......

Αγαπητοί φίλοι ,

Καλώς ήρθατε στο πρώτο online Συλλεκτικό Παζάρι της ελληνικής blogoσφαιρας .

Δημιουργήσαμε το ιστολόγιο αυτό για να εξελιχθεί σε ένα χώρο συζητήσεων και ανταλλαγής απόψεων για τα διάφορα συλλεκτικά είδη.

Προσωπικά έχω μια μεγάλη συλλογή από τηλεκάρτες , γραμματόσημα , νομίσματα , χαρτονομίσματα κτλ...

Επίσης , είμαι συλλέκτης παλαιών ραδιοφώνων , τηλεφωνικών συσκευών και πολλών άλλων μικρο-αντικειμένων.
Θα με βρείτε και στο E-bay αλλά και στο Delcampe...
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο E-mail:giannismylonas@gmail.com
Φιλικά ,
Γιάννης Μυλωνάς
Ο ιδιοκτήτης του Παζαριού...

 Κοινοποιήστε το στο Facebook

2 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΠΑΖΑΡΙ

ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΕ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΘΕΜΑΤΑΚΙΑ ΤΟΥ.ΕΓΩ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΘΙΗΜΕΡΙΝΑ (ΣΤΑ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΧΩ ΣΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΟΛΤΙΤΣΑ)


ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΙΟ ΣΑΣ , ΓΙΑ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ..

ΔΕ ΘΑ ΧΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑΚΙ


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

--


ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ www.delfinaki-sunset.blogspot.com


ΥΓ-ΕΣΤΕΙΛΑ ΚΑΙ ΕΜΑΙΛ

Κώστας είπε...

Γιάννη χρόνια σου και σας πολλά.
Έστω ηλεκτρονικά.!
ΑΝ είσαι στα γνωστά μέρη αύριο κάτα τις 12:00 πίνουμε και τον καφέ μας παρέα.