ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ!
Αφού γίνετε μέλος της Ιστοσελίδας μας και, χρησιμοποιώντας μια πιστωτική κάρτα, θα μπορείτε κάθε μήνα να παραγγείλετε το τεύχος σας και να τα έχετε αμέσως στην οθόνη σας σε μορφή Pdf!
Με τον ίδιο τρόπο θα μπορείτε να παραγγείλετε τα μυθιστορήματα του ΤΖΙΜΜΥ ΚΟΡΙΝΗ ξεκινώντας από τα «police procedurals» Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕΝ ΑΠΟΓΕΙΩΘΗΚΕ, ΤΡΙΠΛΟ ΑΙΝΙΓΜΑ και ΕΠΙΓΡΑΜΜΑ ΘΑΝΑΤΟΥ, που δημοσιεύτηκαν σε συνέχειες, στο περιοδικό ΕΙΚΟΝΕΣ, το ρομαντικό θρίλερ ΠΑΓΙΔΕΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ, βασισμένο στο ομότιτλο τηλεοπτικό του σίριαλ που προβλήθηκε στην ΕΡΤ, και το αδυσώπητο θρίλερ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΦΟΙΝΙΚΑ που δεν τόλμησε να εκδώσει κανένας εκδότης! Θα κάνετε να απλό «κλικ» στις «Παραγγελίες» και ακολουθώντας τις οδηγίες θα έχετε αμέσως στις οθόνες σας αυτό που θέλετε.
Δειτε περισσοτερα στην σελιδα www.maska.gr
1 σχόλιο:
ΕΣΚΕΜΜΕΝΗ ΑΔΙΚΙΑ
Έχω μείνει κυριολεκτικά άναυδος από την επιλογή των 6 «μαιτρ» (!!!!) της ελληνικής αστυνομικής φιλολογίας βιβλία των οποίων προσφέρει η εφημερίδα to “Bήμα” κάθε Κυριακή και εκ των οποίων: (1) ο ένας (μαιτρ) προσπαθεί να χρησιμοποιήσει ανεπιτυχώς την αργκό του Λέμι Κόσιον (την οποία επινόησα εγώ γράφοντας την πρώτη περιπέτεια του εν λόγω «ήρωα» στο περιοδικό «Μάσκα» του 1955 στην αθώα ηλικία των 17 και η οποία ενέπνευσε στον Νίκο Μαράκη να γράψει τις περιπέτειες του Τζιμ Κάρβας στον τότε «Ταχυδρόμο, όπως ομολόγησε στον Απόστολο Μαγγανάρη) διανθισμένη με απίστευτες βομολοχίες, (2) ένας άλλος «μαιτρ», αδόμητος, με νηπιαγωγική φρασεολογία και χωρίς συγκεκριμένο στιλ που σε κάποιο βιβλίο του χρησιμοποιεί την «μαργαριταρένια» έκφραση «τον σκότωσε νεκρό» (πιστή μετάφραση του αμερικάνικου shot him dead, με οτιδήποτε κι αν υπονοεί αυτό), (3) ένας άλλος (μαιτρ) που δεν έγραψε ποτέ του αστυνομικό μυθιστόρημα και πάει λέγοντας.
Άραγε, ποιος έβαλε το δαχτυλάκι του και αγνοήθηκε ο άνθρωπος που υπηρέτησε και υπηρετεί το αστυνομικό μυθιστόρημα από τα 17 του χρόνια, γράφοντας το αστυνομικό διήγημα της εφημερίδας «Εμπρός» (1953-1954) κάθε δεύτερη εβδομάδα, γράφοντας τις μισές σελίδες του περιοδικού «Μάσκα» (1955), και τις μισές του περιοδικού «Μυστήριο» (1958-1963), αναλαμβάνοντας Διευθυντής Συντάξεως του περιοδικού «Μάσκα» (1963-1974), γράφοντας αστυνομικά διηγήματα και μυθιστόρημα (Σκότωσέ με τρυφερά) στο περιοδικό «Φαντασία» (1961), γράφοντας και σκηνοθετώντας το πρώτο κινηματογραφημένο αστυνομικό σίριαλ (38ο Αστυνομικό Τμήμα, ΥΕΝΕΔ, 1972), γράφοντας δύο βιβλία (Οι δολοφόνοι κάνουν λάθη, Παιχνίδι με τον θάνατο) για τον εκδοτικό οίκο Γ. Βασδέκη (1990), γράφοντας 3 αστυνομικά μυθιστορήματα (Ο θάνατος δεν απογειώθηκε, Τριπλό αίνιγμα, Το επίγραμμα του θανάτου) που δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό ΕΙΚΟΝΕΣ σε πολλές συνέχειες κι έχοντας εκδώσει ένα ακόμα αστυνομικό μυθιστόρημά του σε βιβλίο από τον εκδοτικό οίκο Λιβάνη;
Η απάντηση που έχω πάρει μέχρι στιγμής από τον Παντελή Καψή, ότι τάχα φταίει η κοπέλα που έκανε την επιλογή, επειδή είναι πολύ νέα και δεν με ήξερε, δεν είναι καθόλου πειστική. Κάποιος άλλος έβαλε το δαχτυλάκι του, έτσι μου λέει το «αστυνομικό μου δαιμόνιο». Συγκεκριμένα, κάποιος από τους 6 «μαιτρ» που και στο παρελθόν είχε αποπειραθεί να απαξιώσει τη δουλειά μου και συστηματικά με αγνοεί στα «ιστορικά» γραφόμενά του. Γιατί αν η «κοπέλα» δεν ήξερε, δεν ήξερε κι εκείνος; Όσοι είναι γνώστες της μεθόδου της αφαιρέσεως (elimination method) που χρησιμοποιούσαν όλα τα περιβόητα «λαγωνικά» της διεθνούς αστυνομικής φιλολογίας για να φτάσουν στον εκάστοτε «δράστη», εύκολα μπορούν να τον κατονομάσουν. Όχι πως θα τον κάνουν να κοκκινίσει από ντροπή, δηλαδή.
Διατελώ «αγανακτισμένος»,
Τζίμμυ Κορίνης
Συγγραφέας/Σκηνοθέτης
Δημοσίευση σχολίου